19 دی: مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از رایگان بودن دفن اموات کرونایی در قطعه 42 بهشت معصومه(س) خبر داد و گفت: در باقی قطعات دفن این اموات با 20 درصد تخفیف صورت می‌گیرد.

سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با ابراز نگرانی از شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور و افزایش آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ اظهار داشت: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان بهشت معصومه (س) به‌صورت کامل و با حضور نمایندگان مرکز بهداشت انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از ممنوعیت دفن متوفیان کرونایی، شبه کرونایی و بیماران حاد تنفسی در شهر خبر داد و گفت: صدور مجوز دفن اموات با سه گواهی بالا در بخشداری‌ها و دهداری‌ها هم در صورت اعلام دهدار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صادر می‌شود.

موسوی نیارکی یکی دیگر از ممنوعیت‌های اعمال‌شده در آرامستان را برگزاری مراسم تشیع اعلام کرد و گفت: برگزاری مراسم تشیع برای اموات کرونایی ممنوع بوده و مراسم تشیع سایر فوتی‌ها نیز باید با حداقل افراد برگزار شود.
وی ادامه داد: باوجود سالن مراسمات در آرامستان بهشت معصومه(س)، اجازه برگزاری هیچ مراسمی صادر نشده و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی لازم و ضروری است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در پایان دفن در قطعه ۴۲ را رایگان اعلام و خاطرنشان کرد: اجازه دفن در سایر قطعات در بهشت معصومه (س) نیز برای افراد کرونایی با ۲۰ درصد تخفیف صادرشده و تغسیل نیز رایگان انجام می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :