19 دی: وزارت دادگستری آمریکا بامداد پنجشنبه به بهانه جلوگیری از گسترش نفوذ جهانی ایران ، ۲۷ دامنه وب سایت ایرانی را مسدود کرد.

وزارت دادگستری آمریکا در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که شماری از دامنه وب سایت هایی که برای گسترش نفوذ جهانی توسط ایران مورد استفاده قرار می گرفت، مسدود شدند.

به ادعای وزارت دادگستری آمریکا، ایران از این دامنه ها به طور غیرقانونی برای پیشبرد یک فعالیت نفوذی مخفی جهانی استفاده می کرده است.

وزارت دادگستری امریکا در ادامه گزارش می دهد که همه این ۲۷ دامنه وب سایت تحریم های آمریکا علیه دولت ایران و سپاه پاسداران را نقض کرده اند.

در حالی دولت ترامپ به سیاست های خصمانه خود علیه ایران ادامه می دهد که اخرین نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نشان می دهد که شانس ترامپ برای ورود به کاخ سفید بسیار کم شده است.

بنابر آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.

زمان انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شامگاه سه شنبه در همه ایالت‌ها به پایان رسید و مقام‌های انتخاباتی همچنان در حال شمارش آرا هستند.

ایدن پس از کسب پیروزی در ویسکانسین و میشیگان عصر چهارشنبه در سخنانی که شبیه به خطاب پیروزی بود، افزود: من و سناتور هریس در حال حرکت به سمت کسب بیش از ۷۰ میلیون رای هستیم که در تاریخ بیسابقه است.

وی اذعان کرد: این کارزار انتخاباتی برای ما و کشور سنگین بوده است. پس از انتخابات، باید دوباره آشتی کرد و حرف‌های انتخاباتی را پشت سر گذاشت و دوباره به یک ملت متحد تبدیل شد.

بایدن وعده داد: من رئیس جمهوری تمام کشور خواهم بود و برای همه آمریکایی‌ها کار خواهم کرد، چه آنهایی که به من رای دادند و چه کسانی که رای نداده‌اند.

نامزد دموکرات‌ها مدعی شد: اینجا مردم حکومت می‌کنند و آنها هستند که رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند.

بایدن افزود: من درباره پنسیلوانیا هم خیلی مطمئن هستم و همه رای‌ها باید شمارش شود.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا