19 دی: جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: برای برقراری امنیت و آرامش پایدار در مناطق مرزی ایران به ویژه در شمال استان اردبیل تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به صورت ۲۴ ساعته رصد می‌شود.

امیر سرتیپ ستاد قادر رحیم‌زاده جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) یکشنبه شب در بازدید از مناطق مرزی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: به طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ هشدار جدی می‌دهیم که در صورت ورود به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران قاطعانه با نقض‌کنندگان مرزهای کشور برخورد خواهیم کرد.

وی از رصد 24 ساعته آخرین تحولات منطقه مورد مناقشه قره‌باغ خبر داد و افزود: برای برقراری امنیت و آرامش پایدار در مناطق مرزی ایران اسلامی به ویژه در شمال استان اردبیل تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به‌صورت 24 ساعته رصد می‌شود.

امیر رحیم‌زاده با اشاره به استقرار تمامی تجهیزات پدافند هوایی ارتش در نوار مرزی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر با استقرار تمامی تجهیزات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی استان اردبیل و به ویژه شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز، نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با تاکید براینکه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان قابل تقدیر است، بیان کرد: در حال حاضر در سایه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان در نوار مرزی شمال استان اردبیل و آمادگی یگان‌های مستقر در این مناطق امنیت و آرامش پایدار در این مناطق مرزی وجود دارد.

  • نویسنده :
  • منبع : تسنیم