19 دی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قم با اشاره به شکست انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ هم مانند 6 رئیس جمهور قبل از خود در حسرت تسلیم و سرنگونی جمهوری اسلامی ماند

آیت الله سید محمد سعیدی، درایت مثال زدنی رهبر معظم انقلاب را موجب سربلندی و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ناکامی پی در پی روسای جمهور آمریکا پس از انقلاب را نشان اقتدار ایران اسلامی دانست.

وی افزود: سیاست رؤسای جمهور آمریکا متأثر از یک سیاست پشت پرده واحد است و ساده اندیشی است اگر فکر کنیم با رفتن و آمدن اوباما و ترامپ و بایدن حال روز مردم فرقی می‌کند و تردیدی نیست که اگر درایت سکان‌دار انقلاب نبود تا به حال بارها در مسیر ذلت و سازش افتاده بودیم و وقتی خوب دقت کنیم هر دو حزب در منافع آمریکای جنایتکار مشترک عمل می‌کنند و نشانه آن هم جریان واحد حمایت از صهیونیسم در بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در تمام این سالها است.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت اظهار کرد: بلافاصله پس از انقلاب توطئه‌های استکبار جهانی و ستیز دنیای غرب با انقلاب ما آغاز شد و تمام هفت رئیس جمهور قبل از بایدن، از کارتر گرفته تا ترامپ هم همین مسیر را طی کردند. نماینده ولی فقیه در استان قم افزود: مگر فراموش کرده‌ایم که نزدیک به پنجاه درصد تحریم‌ها در زمان همین آقای اوبامای دموکرات علیه ما شکل گرفت و اصولاً نقض برجام از زمان اوباما به بهانه آزمایش موشکی ما شروع شد و به دست ترامپ کامل شد.

آیت الله سعیدی در پایان اظهار کرد: بدانیم که نسخه موجز و درمان قطعی بیماری نظام اقتصادی کشور، رهنمودهای مؤکد و مکرر رهبر فرزانه انقلاب (مدظله ‌العالی) یعنی تکیه بر توان داخلی و توجه به مشکلاتی است که ریشه داخلی دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :