19 دی: نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران با اشاره به وضعیت نامطلوب معیشت طلاب و مبلغان حوزوی، گفت: باید به مشکلات معیشتی طلاب توجه داشته باشیم و راهکارهای پایداری برای حل این مسئله بیابیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، در دیدار قائم مقام فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر عامل بنیاد هدایت با اشاره به وضعیت نامطلوب معیشت طلاب و مبلغان حوزوی گفت: باید به مشکلات معیشتی طلاب توجه داشته باشیم و راهکارهای پایداری برای حل این مسئله بیابیم.

نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخی از افراد در صدد هستند بین مراجع بزرگوار تقلید اختلاف ایجاد کنند اما بصیرت مراجع مانع تحقق اهداف آنها می‌شود.

حجت‌الاسلام شهرستانی اظهار داشت: رابطه بسیار خوب و مستحکمی میان رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله سیستانی وجود دارد و اگر چه برخی افراد چشم طمع دارند که این ارتباط را از بین ببرند، ولی به لطف خدا این ارتباط روز به روز قوی‌تر شده است.

وی تصریح کرد: حفظ نظام اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اگر خدای ناکرده روزی نظام اسلامی آسیب ببیند، همه آسیب می‌بینند و باید دست به دست هم بدهیم از آن محافظت کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع : خبرگزاری حوزه