19 دی: دلار امروز (دوشنبه) در صرافی‌های بانکی با حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (یکشنبه) به نرخ ۲۵ هزار و ۵۵۰ تومان فروخته شد.

ساعت ۱۳و ۱۰دقیقه امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی، قیمت خرید دلارهم با ۱۰۰ تومان کاهش ۲۴هزار و  ۵۵۰ تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، معادل ۳۰ هزار و ۳۵۰تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار  و  ۳۵۰ تومان اعلام شد.

قیمت شنبه هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای فروش معادل ۲۹ هزار و ۸۲۲ تومان و قیمت خرید آن نیز ۲۹ هزار و ۵۳۳ تومان بود.

در سامانه سنا نیز در معاملات روز (شنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۵هزار و ۲۱۷ تومان تومان معامله شد.

نرخ خرید هر دلار در سامانه سنا نیز ۲۵ هزار و ۱۰تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی  دیروز حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۳۶۷ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۲۶ هزار و ۲ تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر، روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بوده است. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :