19 دی: فرمانده انتظامی استان قم گفت: از ابتدای اعمال ممنوعیت تردد تاکنون به 2 هزار و 200 خودرو به شهرهای مبداء عودت داده شده و 2 هزار و 500 خودرو نیز اعمال قانون شده‌اند.

سردار سید محمود میرفیضی ضمن بازدید از نحوه اجرای محدودیت‌های تردد برای مقابله و کاهش زنجیره شیوع ویروس منحوس کرونا در عوارضی قم-تهران، اظهار داشت: پلیس قم با آمادگی کامل در اجرای ماموریت‌های خود می‌کوشد تا نقش حساس در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را به خوبی و شایستگی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه برای قطع کامل زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا بایستی تعامل و همکاری مردم تداوم داشته باشد، افزود: من به عنوان خادم مردم در فرماندهی انتظامی استان قم اعلام می‌کنم که تعامل مردم با پلیس تاکنون بسیار خوب بوده و ما با تمام توان تا پایان طرح در خدمت مردم و سلامت آن‌ها خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: از ابتدای اعمال این ممنوعیت تردد تاکنون به 2 هزار و 200 خودرو به شهرهای مبداء عودت داده شده و 2 هزار و 500 خودرو نیز که عمدتاً غیر بومی بوده‌اند، توسط دوربین‌های نظارتی اعمال قانون شده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف اصلی از اجرای این محدودیت‌ها سلامت جامعه و جلوگیری از حضور غیر ضروری در سطح معابر و محورها است، یاد آور شد: در کنار محدودیت‌های تردد، محدودیت‌هایی نیز برای اماکن از سوی ستاد ملی و استانی کرونا اعمال شده و خوشبختانه اصناف و بازاریان عزیز نیز تا کنون همکاری لازم را داشته‌اند.

سردار میر فیضی با بیان اینکه برابر مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی مشاغل گروه‌های تعیین شده، بیان داشت: از یکم آذرماه سال جاری تاکنون تیم‌های نظارتی در قالب پلیس و ادارات تعزیرات، صمت، اصناف و بهداشت استان از 6 هزار و 400 واحد صنفی بازدید کردند که عمدتاً شیونامه‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند ولی 35 واحد صنفی نیز به علت تخلف در این خصوص پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با قدردانی مجدد از همکاری شهروندان در اجرای محدودیت‌های اعلامی بیان داشت: ضامن اصلی موفقیت این طرح، تعامل، همکاری و مشارکت مردم است و ان شاالله با این همدلی و تعاملی که وجود دارد، برمشکلات فائق خواهیم آمد.

  • نویسنده :
  • منبع : پایگاه خبری پلیس