19 دی: معاون استاندار قم با بیان اینکه فردا شنبه هیچ‌یک از ادارات و دستگاه‌های ضروری قم و بانک‌ها تعطیل نیستند، گفت: وضعیت تعطیلات بعد از تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص می‌شود.

محمدرضا گروسی با اشاره به محدودیت‌های جدید در هفته آینده اظهار داشت: قم همچنان در وضعیت قرمز قرار داشته و با توجه به اینکه دولت به جهت تشخیص بیماری‌ در شهرهای قرمز باید مدیریت لازم را داشته باشند، دستورالعمل‌ها را ابلاغ می‌نماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: در قم ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملزم شدند در دو حالت وضعیت قرمز به این دستورالعمل‌ها توجه کنند و دستگاه‌های ضروری با 50 درصد نیرو و غیرضروری با یک سوم فعال باشند.

وی با بیان اینکه بخش‌نامه‌ای به‌صورت ابلاغ رسانه‌ای در سازمان اداری و استخدامی اعلام شد که فردا ادارات تعطیل است، ابراز کرد تا این لحظه همه دستگاه‌های ضروری طبق هفته گذشته در محل کارشان حضور خواهند داشت و سایر دستگاه‌ها تا ابلاغ رسمی ستاد عالی مقابله با کرونا از سازمان اداری و استخدامی به فعالیت می‌پردازند.

گروسی یادآور شد: فردا هیچ‌یک از ادارات و دستگاه‌های ضروری قم و بانک‌ها تعطیل نیست و قرار است ستاد عالی کرونا با حضور رئیس‌جمهور و وزرا تشکیل شود و بعد از آن در مورد تعطیلی ادارات تصمیم‌گیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در واقع بعد از تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت تعطیلی ادارات قم مشخص می‌شود، باید تا اطلاع ثانوی همه دستگاه‌های ضروری به فعالیت خود ادامه دهند و بانک‌ها نیز براساس بخش‌نامه وزارت اقتصاد براساس 50 درصد به فعالیت مشغول‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع :