19 دی: سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به بهره برداری از رمپ و لوپ D در 60 روز آینده گفت: با تکمیل این رمپ و لوپ مسیرهای این پل کامل می‌شود.

سید ابوالفضل میریک امامی با تشریح درصد پیشرفت پل ۹ دی، اظهار داشت: رمپ و لوپ‌های پل ۹ دی به‌عنوان آخرین الحاق این پل در حال تکمیل بوده و از ابتدای سال انجام پروژه‌های عمرانی در شهر قم سرعت گرفته است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تأکید بر تکمیل پروژه‌ها در زمان مقرر افزود: باوجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز، پروژه‌ها به کار خود ادامه داده و با تمهیدات شهرداری قم در حمایت مالی از پروژه‌ها، تغییر قیمت‌ها مانع ادامه کار پروژه‌ها نشده است.

میریک امامی ادامه داد: شهرداری قم با خریداری حجم زیادی آرماتور در سال گذشته توانست سرعت اتمام پروژه‌ها را افزایش داده و تا ۶۰ روز آینده کل پروژه پل ۹ دی با رمپ و لوپ‌های آن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پروژه سه سطحه میدان ولیعصر(عج) را نیز در مراحل پایانی دانست و تصریح کرد: در چند روز آینده شاهد بازگشایی رمپ جهتی این پل بوده تا کل این پروژه به‌صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تکمیل ۷۰ درصدی رمپ جهتی میدان ولیعصر(عج) خبر داد و تأکید کرد: عوامل اجرایی پروژه در سه شیفت در حال کار بوده و در صورت مساعد بودن هوا ۳۰ درصد آسفالت باقی‌مانده این رمپ نیز تمام خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :