19 دی: فرزند شهید دکتر فخری زاده با اشاره به ترور دانشمندان کشور و همچنین شهید سردار سلیمانی، گفت: به‌طور حتم این حرکات مذبوحانه، نه‌فقط کوچک‌ترین لطمه و آسیبی به جریان حرکت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نخواهد زد بلکه این جریان را قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد کرد.

حامد فخری‌زاده روز یکشنبه در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع)، شهادت پدر خود را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و به ویژه مردم قم تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: امام زمان(عج) این شهید را از خانواده فخری‌زاده و مردم ایران بپذیرند که خونشان قطعا باعث هرچه تنومندتر شدن و بارور شدن درخت انقلاب خواهد شد و قطعا در مسیر تعالی این نظام و انقلاب اسلامی اتفاق‌های بهتری خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: قطعا این خون و تمام خون‌های شهدایی که در این حرکات بزدلانه و کورکورانه و از سر استیصال استکبار جهانی ریخته می‌شود مثل گندمی در خاک فرو خواهد رفت و خوشه خوشه بیرون خواهد آمد؛ سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها اینها خوشه خوشه از خاک بیرون می‌آیند و این انقلاب همواره پر بوده از انسان‌هایی که برای انقلاب و جمهوری اسلامی و همچنین سرافرازتر شدن اسلام جان خود را فدا کردند.

فرزند شهید فخری‌زاده ادامه داد: قطعا این اتفاقات نه فقط کوچکترین لطمه و آسیبی به جریان حرکت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نخواهد زد بلکه این جریان را قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد کرد و من از همین جا می‌گویم هرچه از خود این شهدا می‌ترسیدند و هرچه نگران حرکت خود این شهدا بودند از خونشان هزار برابر بیشتر باید بترسند و قطع به یقین تاثیر خونشان هزار برابر بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم خداوند به ما لیاقت و توفیق فرزندی درست و خدمت درست را عنایت کند و بتوانیم مسیر این شهدا را در مسیر تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دهیم و آن طور که باید و شاید جا پای شهدا گذاریم.

فخری زاده عنوان کرد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده این شهید عزیز اگر هزاران بار ایشان زنده شوند و باز شهید شوند باز جریان ایثار و شهادت را ادامه خواهند داد.

همچنین مهدی فخری‌زاده فرزند دیگر شهید محسن فخری‌زاده، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری حرم مطهر در تشیع پیکر مطهر شهید محسن فخری‌زاده بیان کرد: ایشان آن گونه‌ای که شایسته بود از دنیا رفت و با علاقه‌ای که به شهر قم داشت این گونه از جوار حرم حضرت فاطمه معصومه تشیع شد؛ وی تمام عمر خود را پای پژوهش و پیشرفت علم وفن‌آوری گذاشت و تمام زندگی خود را به حق وقف این جریان کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که راه آن شهید پا برجا بماند و ما نیز لیاقت داشته باشیم که راه ایشان را ادامه دهیم.

  • نویسنده :
  • منبع :