19 دی: وزیر ارتباطات گفت: اینترنت شبکه شاد رایگان است، عدم دسترسی به این شبکه به دلیل مسائل فنی است که با اضافه کردن سرورهای جدید در حال رفع شدن است.

«محمدجواد آذری جهرمی» در پاسخ به گلایه یکی از دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از شبکه دانش آموزی شاد گفت: یکی از دوستان امروز ویدیو تو را برای من فرستاد و آن را دیدم. از این‌که پیگیر درست و تحصیل هستی خوشحالم و از این‌که مشکل داشتی ناراحت شدم؛ من باید مشکلت را برطرف کنم.

وزیر ارتباطات افزود: این که گفتی شاد رایگان نیست و به همین دلیل نمی‌توانی از طریق آن فایلی را ارسال کنی، ربطی به رایگان بودن شاد ندارد. این شبکه دانش آموزی کاملا رایگان است.

جهرمی خاطرنشان کرد: تمامی این مسائل به کندی شبکه دانش‌آموزی شاد برمی‌گردد که هفته گذشته نیز گلایه‌های زیادی درباره آن مطرح بود، من نیز آن را پیگیری کردم. یکی از مدیران شاد برای من نوشت که سرورهای جدید و هاردهای پر سرعت را برای حل این مشکل اضافه کردند و مشکل حل شده است. نمی‌دانم این ویدیو را چه زمانی ضبط کردی و آیا هنوز مشکل برقرار است یا نه.

وی گفت: باور کن تمام تلاش ما این است که علاوه بر ۳۰ هزار روستا بقیه روستاها نیز به اینترنت متصل شوند تا تمامی بچه‌ها از اتصال به اینترنت خوشحال باشند.

در ویدیو ارسالی برای وزیر ارتباطات، عرشیا از سیستان و بلوچستان به قول خودش می‌خواهد کمی با وزیر جوان درد و دل کند. عرشیا گفت: شما که دهه شصتی و هم سن پدر من هستید، چرا برای درس خواندن به ما کمک نمی‌کنی؟ بچه‌مدرسه‌ای ها، معلم‌ها و پدر و مادرهای ما مشکل دارند. ما کلی سختی می کشیم و این هم به مشکلات قبلی اضافه شده است. چطور درس بخوانیم و مثل شما وزیر بشویم؟ شما می گویید اینترنت شاد رایگان است اما چرا وقتی می‌خواهیم عکسی را ارسال کنیم مدام پیغام می‌دهد که تلاش مجدد کنید. تو رو خدا دل تان به حال ما بسوزد.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا