19 دی: رئیس سازمان بازرسی کل کشور که به استان خوزستان سفر کرده است،گفت: در سیل اخیر خوزستان به 5 هزار واحد مسکونی و تجاری خسارت وارد شده است و شهردار و مدیر آبفای بندر امام نیز به خاطر کوتاهی ها در سیل اخیر خوزستان برکنار شدند.

حجت السلام والمسلمین «حسن درویشیان » چهارشنبه شب در گفتگوی تلویزیونی با شبکه سه سیما افزود: در سیل چند روز گذشته خوزستان کوتاهی های شده که هم اکنون به دنبال اخذ توضیحات لازم هستیم و در بندر امام شهردار و رئیس آبفای این شهر از کار برکنار شده اند.

وی بیان کرد: ما در سومین روز حضور در استان خوزستان که به دستور رئیس قوه قضاییه انجام شده، جلساتی را با مسئولان آب و فاضلاب استان داشتیم و در بازدید خود از مکان های سیل زده با مردم نیز گفتگو کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: ما از سال گذشته به مساله سیل خوزستان ورود کردیم ولی در حال حاضر آب نه در اهواز جاری‌ است نه در بندر امام خمینی و بررسی ها نیز نشان می دهد که بیشترین خسارت در منطقه زکی‌زاده و کوی علوی اهواز بود که پرونده آنها در دست بررسی است و گزارشات درباره مسئولان منطقه نیز در حال تکمیل است.

درویشیان بیان کرد: در بازدید هیات اعزامی به خوزستان ما از مناطقی از بندر امام بازدید کردیم، واقعا مردم در این بندر در یکی و یا دو منطقه از نظر سکونت بسیار در شرایط نامناسبی بودند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: شاید دلیل آبگرفتگی معابر در اهواز به علت برخی کوتاهی ها باشد که آنهم در حال حاضر در منطقه در حال بررسی است.

  • نویسنده :
  • منبع :