19 دی: رسانه‌های عربی به شکست پرسپولیس برابر اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.

پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک برابر اولسان هیوندای کره جنوبی تن به شکست داد تا بار دیگر از بالا بردن جام در این رقابت بزرگ ناکام بماند.

شکست پرسپولیس در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

الریاضیه عربستان با تیتر« اولسان رویای ایرانی را کشت»، نوشت: اولسان هیوندای کره جنوبی با شکست دو بر یک پرسپولیس در یک فینال مهیج که در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار شد، دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. این درحالی است که پرسپولیس نتوانست نخستین قهرمانی خود در آسیا را جشن بگیرد.

در این دیدار نماینده ایران گل نخست را به ثمر رساند اما تیم اولسان دو بار از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا در نهایت پیروز بازی شود و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

سایت ۲۴ امارات

این سایت اماراتی با تیتر« اولسان قهرمان آسیا شد»، نوشت: اولسان با درخشش مهاجم برزیلی خود توانست با نتیجه دو بر یک پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد.

اولسان در این دیدار دو پنالتی به دست  آورد که هر دو به کمک VAR بود تا جونیور هر دو را تبدیل به گل کند. این درحالی است که پرسپولیس تک گل خود را در جریان بازی به ثمر رساند.


الغد: اولسان با قهرمانی به جام جهانی باشگاه‌ها راه پیدا کرد

این سایت هم نوشت: اولسان در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا توانست با نتیجه دو بر یک برابر پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کند.

هر دو گل نماینده کره جنوبی از روی نقطه پنالتی و به کمک VAR به ثمر رسید تا این تیم راهی جام جهانی باشگاه‌ها شود و با تیم‌های بزرگی مثل بایرن مونیخ رقابت کند.

استاد الدوحه: اولسان دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد

این سایت قطری نوشت: اولسان برای دومین بار در تاریخ خود توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند. این تیم در دیدار فینال با نتیجه دو بر یک برابر پرسپولیس نماینده ایران به پیروزی دست پیدا کرد.

استاد الدوحه در ادامه نوشت: نیمه نخست دو تیم پایاپای بازی کردند تا جایی که خط دفاعی هر دو تیم درخشیدند و اجازه خودنمایی را به حریف ندادند. در نیمه دوم عملکرد تیم کره‌ای بهتر شد و توانست برتری خود را با یک ضربه پنالتی تحمیل کند. اولسان بعد از گل دوم به خوبی مقاومت کرد و توانست بعد از قهرمانی در سال ۲۰۱۲ یک بار دیگر جام را بالای سر برد.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا