19 دی: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از شناسایی سرنخ‌های ترور شهید محسن فخری‌زاده توسط نیروهای امنیتی کشور خبر داد.

مجتبی ذوالنوری با اشاره به نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر اطلاعات و معاونان وزیر اظهار کرد: ابعاد مختلف ماموریتی وزارت اطلاعات را در جلسه‌ای حدود ۶ سال در محل وزارتخانه بررسی کردیم. ابعاد ماموریتی و اقدامات خوبی که دستگاه‌های امنیتی ما انجام داده مورد بحث و بررسی قرار گرفت، این اقدامات نشان می‌دهد که دستگاه امنیتی- اطلاعاتی ما توانمندی بالایی دارند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار این موضوعات ابعاد مختلف موضوع ترور و شهادت محسن فخری‌زاده بررسی شد، نیروهای امنیتی در شناسایی سرنخ‌ها کارهای خوب و موثری انجام دادند و به نتایج خوبی دست یافته‌اند.

ذوالنوری تصریح کرد: جامعه اطلاعاتی ما با انگیزه، انسجام و هم‌افزایی موضوع ترور شهید فخری‌زاده را پیگیری می‌کنند ولی با توجه به اینکه این پرونده جاری است، دستگاه امنیتی- اطلاعاتی درباره سرنخ‌ها و افرادی که شناسایی شدند در صورت تشخیص توضیحاتی را اعلام خواهند کرد.

تروریست‌ها جمعه هفتم آذرماه ۹۹ با کمین در مسیر خودروی حامل شهید محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری و معاون وزارت دفاع در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

  • نویسنده :
  • منبع : خانه ملت