19 دی: رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در صورت پیروزی در شهرآورد ۹۰۰ میلیون پاداش به حساب اعضای تیم واریز خواهد گردید.

اسماعیل خلیل‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به جدال امروز استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در مورد شهرآورد باید بگویم که رقیب ما تیم بزرگی است که هواداران زیادی دارد. این تیم از حضور مدیرعامل دانا و فهیم و هیات مدیره خوبی بهره می‌برد. البته استقلال هم تیم آماده‌ای است که در صدر جدول قرار دارد. امیدوارم امروز بازی خوب همراه با موفقیت استقلال را شاهد باشیم. 

وی افزود: نشست امروز هیات مدیره هم در مورد همین بازی امروز بود که مبالغی برای بازیکنان در صورت پیروزی در این بازی در نظر گرفته شد. شرکت حامی مالی ما ۵۰۰ میلیون، ۲۰۰ میلیون من و ۲۰۰ میلیون هم مهدی عبدیان برای پاداش تیم در نظر گرفتیم. بعد از برد این مبلغ به بازیکنان تقدیم می‌شود. 

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه در صورت شکست هم بازیکنان تیم توبیخ خواهند شد، اضافه کرد: این موضوع را از سخنگوی باشگاه سوال کنید چرا که مصوبات هیات مدیره را سخنگوی باشگاه اعلام می‌کند. 

خلیل‌زاده در رابطه با غیبت مهدی عبدیان در نشست امروز هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: او امروز پیگیر کاری بود اما در نشست فردا حضور خواهد یافت. 

وی در مورد حضور اعضای هیات مدیره در ورزشگاه برای تماشای شهرآورد گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، تنها ۵ بلیت میهمان برای باشگاه در نظر گرفته شده بود و ما هم مطیع قانون هستیم. 

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۵ امروز دوشنبه در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا