19 دی: رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: مساعدت ۴۷۰ میلیون ریالی هموطن نیکوکار مقیم آمریکا منجر به آزادی پنج زندانی جرایم غیرعمد در این استان شد.

جواد غفاریان طوسی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بانوی نیکوکار که تمایلی به افشای نامش ندارد پیش از این نیز با اهدای ده‌ها میلیون ریال در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت داشته است.

وی ادامه داد: این بانوی نیک اندیش این بار نماینده‌ای به ستاد دیه استان خراسان رضوی فرستاد و با بررسی پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد، چهار مددجوی نیازمند را از زندان مشهد و یک نفر را از زندان تربت‌حیدریه آزاد کرد.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: با شیوع ویروس کرونا جشن‌های گلریزان امسال به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی و در سالگرد ولادت ائمه اطهار(ع) یا جشن های ملی و مذهبی برگزار می‌شود و در این راستا نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.

غفاریان افزود: امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی این ستاد به نشانی www.khorasanipro.ir هم فراهم است.

وی ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

ستاد دیه خراسان رضوی شمار زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند و واجد شرایط آزادی در این استان را حدود ۷۵۰ نفر اعلام کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :