۱۹ دی: سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۸۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۵۷ نفر رسید.

سیما سادات لاری، بعد از ظهر چهارشنبه مطابق معمول روزهای گذشته در ارتباط زنده خبری، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۴۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۱۶ نفر رسید.

لاری گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۵۷ نفر رسید.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: ۴۲۱۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۸ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۷۳۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی گفت :۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

  • نویسنده :
  • منبع :