19 دی: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی، شرکت در جلسات کاری و دیدار با شماری از مراجع عظام تقلید فردا پنجشنبه به استان قم سفری یک روزه خواهد داشت.

علیرضا رزم‌ حسینی در این سفر ضمن بازدید از گروه صنعتی پاکشوما در شهرک صنعتی محمودآباد، طرح توسعه‌ای و خطوط تولید جدید این شرکت را مورد افتتاح قرار خواهد داد.

بازدید و راه اندازی مجدد شرکت فورتکس رایانه (تولید کننده لوح های فشرده) و بازدید از شرکت شیمی آذرجام (تولید کننده راکتورهای گلس لایند) در شهرک صنعتی شکوهیه از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

رزم حسینی در این سفر همچنین با آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار خواهد کرد و همچنین دیداری با آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه و امام جمعه قم خواهد داشت.

شرکت در جلسه هم اندیشی با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان قم از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر یک روزه خواهد بود.

حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۸ هزار تَن فرصت اشتغال ایجادشده است.
قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هرکدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :