19 دی: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اقدام آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی را اهانتی آشکار و تعرضی خصمانه به ارزش‌های دینی عنوان کرد.

متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی به این شرح است:

آستان قدس رضوی از نهاد‌های موثر در ترویج معنویت و از عناصر هویت‌بخش ما در فرهنگ دینی است و تحریم آن نشان داد که آستان قدس یک مجموعه فعال، تاثیرگذار و قدرت‌آفرین است.

رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا در پایان دوره سیاه حاکمیتش، هنوز هم کینه و خشم خود را آشکار می‌کند و این یعنی دشمنی استکبار با ما، م داوم و همه‌جانبه است.

قدرت نرم فرهنگی و معنوی ما همانند دیگر توانمندی‌های ما برای استکبار آزاردهنده و غیرقابل‌تحمل است؛ آستان مقدس رضوی یکی از مولفه‌های قدرت در نظام اسلامی است و حضور موثر و فعال ملی و بین‌المللی آن خشم خفاشان را برانگیخته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن همه تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران اعمال شده است اعلام می‌دارد: آستان قدس رضوی ملجا و پناه موحدان است و دل‌های بسیاری متوجه این حریم قدسی است.

اقدام به تحریم این آستان آسمانی، بی‌شک اهانت به همه ادیان و ارزش‌های الهی و اقدامی جاهلانه و معنویت ستیزانه است.

تحریم آستان قدس رضوی افتخاری بر افتخارات این آستان مقدس و نمایانگر تاثیرگذاری مذهبی و ایمانی این آستان نورانی در جهان اسلام است.

مواجهه و رویارویی ما با آمریکا، مبارزه با ظلم و فساد و بخشی از جدال پایان‌ناپذیر حق و باطل است؛ تهدید و تحریم در راهی که ملت ما برگزیده است، اثر ندارد و مردم مقاوم ما را به عقب‌نشینی وادار نخواهد کرد.

مقاومت و ایستادگی ما، یک مقاومت فعال و پیش‌رونده است و اراده و قوت ایمان ما، تیغ تیز تحریم را کند و ناکارآمد کرده است. نورانیت قدسی آستان قدس رضوی با خاک‌پاشی دشمنان، غبارآلود نخواهد شد و حقیقت تابناک معنویت، درخشان و پرفروغ باقی خواهد ماند.

دولت بحران زده و ناکام ترامپ درآخرین روز‌های عمر خود نیز دست از سیاست شکست خورده همیشگی خود برنداشت و به تازگی ۱۶ نهاد ایرانی از جمله شرکت‌هایی وابسته به آستان قدس رضوی را در لیست تحریم خود قرار داد که با محکومیت شدید جمهوری اسلامی ایران روبرو شد.

  • نویسنده :
  • منبع :