19 دی: حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار با اشاره به پیشرفت های روز افزون کشور گفت: بخشی از این پیشرفت ها مرهون زحمت ها و تلاش های شبانه روزی و ایثارگرانه فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است.

وی اظهار داشت: ماه بهمن را که در حقیقت، بهار انقلاب است، به شما و همکارانتان تبریک عرض می کنم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین در ادامه به پیشرفت های روز افزون انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه ها و سال های اولیه با شکست مواجه شود اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می کند.

وی افزود: بخشی از این پیشرفت ها مرهون زحمت ها و تلاش های شبانه روزی و ایثارگرانه فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در پایان ضمن قدردانی از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و ارتقا امنیت کشور برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

گزارش حاکی است: در ابتدای این دیدار وزیر اطلاعات با ابراز خشنودی از انتخاب آیت الله حسینی بوشهری به ریاست جامعه مدرسین، به بیان گزارشی از آخرین تحول های کشور و منطقه پرداخت.

علوی با اشاره به توطئه های دشمنان در ایجاد بی ثباتی و ناامن سازی کشور گزارشی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی این توطئه ها ارائه کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :