19 دی: رئیس دانشگاه طلوع مهر قم تصریح کرد: در جلسات اتاق فکر توسعه استان قم، مسائل کلان اقتصادي در بعد ملی واستانی بررسی و مورد بحث وگفتگو قرار می‌گيرد و در کنار آن، مشکلات مالی و بانکی و اعتبارات استان نیز مورد توجه و اهتمام واقع می‌شود تا بتوانیم از این رهگذر بخشی ازعقب‌ماندگی‌های متراکم قم را در زمینه‌های مختلف جبران کنیم.

حجت‌الاسلام‌ علی بنایی در سلسله نشست‌های علمی، تخصصی اقتصاد مقاومتی با موضوع «اقتصاد قوی؛ ابعاد و مؤلفه‌ها» که به همت دانشگاه طلوع مهر قم و کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم به‌صورت مجازی برگزار شد گفت: جلسات اتاق فکر توسعه استان قم از سال 89 متعاقب سفر ۱۰ روزه مقام معظم رهبری به استان مقدس قم جهت پی گیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری آغاز شده است و به‌عنوان اتاق فکر و یا «کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم» کار خود را ادامه داده است و با ارائه طرح های کارشناسی شده و متقن در خدمت استان ومدیران محترم قرارگرفته است.

وی گفت: جلسات ما کاملاً کارشناسی و به ‌صورت همفکری با حضور اعضاء و صاحب نظران برگزار می‌شود و راه‌حل‌هایی که در این جلسات عنوان می‌شود مطالبی است بر اساس تشخیص نیاز استان به آن پرداخته می‌شود و مورد بحث وگفتگوهای بسیار ارزشمند قرار گرفته وجمع بندی می‌شوند. ما به دنبال نتایج مثبت و اجرایی جلسات هستیم که استان از آن بهره ببرد و به حال خودش رها نشود و به حمدالله در این راه توفیقات بسیار زیادی نیز کسب کرده‌ایم.

رئیس کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم گفت: جلسات اتاق فکر توسعه استان بر اساس یک حس مشترک و یک سلسله نیازهای واقعی مردم قم و یا زوار ارجمند حضرت فاطمه معصومه(س) تشکیل شده و مسائل مورد بحث با مطالعه قبلی و اندیشیده شده، چکش‌کاری و منعکس می‌شود. البته نسبت به عملی شدن آن‌ها مطالعات اقدامات خوبی صورت گرفته است و برخی از مسئولان که سمت اجرایی دارند، از این جلسات استفاده کرده و به‌نوعی در راستای بهبود کارهای عمرانی و خدمات استان گام برمی‌دارند.

حجت الاسلام بنایی در پایان گفت: بنای ما در جلسات بر کار علمی صادقانه است تا بتوانیم بیش از گذشته در خدمت همشهریان و زائران کریمه اهل‌بیت(ع) باشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :