19 دی: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام زمان مجدد برای ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ و ۹۹/۱۱/۱۸ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت تعیین شده (از تاریخ ۹۹/۱۱/۱۲ لغایت ۹۹/۱۱/۲۰) موفق به دریافت کدسوابق تحصیلی نگردیده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند می‌رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۰ تا روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۳ در نظر گرفته شده که متقاضیان می‌توانند منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در این خصوص اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که در بازه اعلام شده (۹۹/۱۲/۱۰ لغایت ۹۹/۱۲/۱۳) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت نام می‌نمایند، مشمول هزینه ثبت نام متاخرین آزمونها (مصوبه هیات وزیران در جلسه ۹۹/۰۸/۲۵) و پرداخت هزینه مازاد ۱/۲۰۰/۰۰۰ ریال نخواهند بود.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

  • نویسنده :
  • منبع :