19 دی: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: امروز حوزه علمیه باید همانند گذشته در همه صحنه ها حضور فعال داشته باشد و در این مسیر پیرو ولی فقیه باشد. همه این مراحل برای عزت دین و اسلام، انقلاب و نظام است.

آیت الله حسین نوری همدانی در اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در اسلام برای نشان دادن عظمت دین، چند کادر و گروه در نظر گرفته که از جمله روحانیت و ابزار جنگی است و در همین مورد هم نَفرهای قرار داشته است که از جمله تبلیغ و مبارزه با ظالم و جبهه استکبار است.

وی با بیان این که روحانیت برای مبارزه با جبهه استکبار باید خود را به قلم و نَفر و ابزار روز مجهز کند از کیان دین و اسلام حمایت و پشتیبانی کند، اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام همیشه انبیاء الهی، ائمه و در ادامه روحانیت در شرایط سخت از دین و اسلام حمایت کرده اند و در ادامه هم باید این گونه باشد.

این مرجع تقلید بر خدمت رسانی مسئولین و روحانیت به نظام و انقلاب و مردم تأکید کرد و گفت: مسئولین باید هموار تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود. این نقش مهمی است و باید به آن توجه داشت.

وی با بیان این که امروز حوزه علمیه هم باید همانند گذشته در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته باشد و در این مسیر پیرو ولی فقیه باشد، افزودند: همه این مراحل برای عزت دین و اسلام، انقلاب و نظام است.

  • نویسنده :
  • منبع : خبرگزاری حوزه