19 دی: رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان این که تعرفه‌های انتخاباتی با امنیت بسیار بالا تهیه شده است، تاکید کرد: هیچ نوع جعلی در تعرفه‌های انتخاباتی ممکن نیست.

جمال عرف در حاشیه بازدید از چاپ تعرفه‌های انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که برای ما مهم بود این بود که تعرفه‌ها با امنیت بسیار بالا تهیه شود و مردم مطمئن باشند هیچ نوع جعلی صورت نخواهد گرفت.

عرف خاطر نشان کرد: از همه مولفه‌های امنیت‌ساز در تعرفه‌ها استفاده شده است هم از حیث رنگ‌ها و هم از حیث فاکتورهای امنیتی در خود تعرفه این کارها به خوبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: احتمالا تا پایان اسفند ماه چاپ تعرفه‌ها تمام خواهد شد و از ابتدای سال آینده با هماهنگی ناظرین اعم از شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی تعرفه‌ها را به استان‌ها را منتقل خواهیم کرد و در اختیار حوزه‌ها و بعد از آن در اختیار شعب قرار خواهد گرفت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :