19 دی: شهردار مشهد گفت: آماده مجهز شدن ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به اینترنت وایفا با همکاری شرکت رایتل هستیم.

محمد رضا کلائی در نشست امضاء تفاهم‌نامه همکاری شهرداری مشهد و شرکت ارتباطات رایتل که با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و سازمان فاوا برگزار شد، اظهار کرد: همکاری‌های زیادی با اپراتورهای مختلف داریم و اکنون با توجه به ظرفیت‌های خوب شرکت رایتل در حوزه دیتا آماده استفاده از این ظرفیت‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: در مرحله اول و در راستای تشویق شهروندان و زائران به استفاده از حمل ونقل عمومی با شرکت رایتل در زمینه تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به اینترنت وای فای به توافق رسیده‌ایم که درفاز اول و به صورت پایلوت ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به اینترنت وای فای مجهز خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کلائی تصریح کرد: در فازبعدی نیز آمادگی داریم که با همکاری شرکت رایتل ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد را به اینترنت وای فای مجهز کنیم.

شهردارمشهد ادامه داد: همچنین آمادگی آن را داریم تا با این شرکت فعال در حوزه ارتباطات همکاری های بیشتری در زمینه های فعالیت‌های نوآورانه داشته باشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :