19 دی: رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به مجاهدت‌ها و خدمت رسانی‌های همه جهادگران و خیرین در یک سال گذشته گفت: مجاهدت‌ها و کمک‌های مؤمنانه اجازه نداد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی که در مسجدالزهراء برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: مسجدالزهراء نشان داده که عمران و آبادانی‌اش تنها به مناره و گلدسته نیست، بلکه قرارگاهی است برای عمرانی و آبادانی که آثار و برکات آن کاملاً نمایان است.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: امروز نیز بحمدالله شاهد یازدهمین مرحله خدمت‌رسانی جمعیت فاطمی‌ها هستیم که حقیقتاً تبلور ایثار و همدلی است.
آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز داشت: جمعیت فاطمی‌ها در عرصه‌های خدمت، کارآفرینی، درمان، عمران و آبادانی، محرومیت زدایی، کمک رسانی و... فعال بوده‌اند که نشان دهنده مسیر درست و صحیحی است که در پیش گرفته‌اند.

وی ادامه داد: قطعاً بنیانگذاران این امر خیر به این بسنده نکرده و در عرصه‌های دیگر مانند اهدای کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت نیز ورود کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری به میلاد منجی عالم بشریت اشاره کرد و بیان داشت: همه ما در صف منتظران هستیم و در این میان انجام کارهای خداپسندانه و تهیه بسته‌های معیشتی از جمله کارهایی است که باید در زمان غیبت معصوم انجام دهیم.

وی با بیان این که همه مردم باید تقوا را پیشه کنند، ابراز داشت: امام زمان(عج) هم ما را زیر نظر دارد و در واقع خدا، رسول خدا و اهل بیت تمام حرکات و رفتار ما را رصد می‌کنند به طوری که فردای قیامت تمام کارهایی که انجام می دهیم در جلوی ما ظاهر می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: در این میان وظیفه انسان‌های مؤمن تمسک به دین است و باید با این چراغ راه حرکت کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توطئه‌های دشمنان نظام اشاره کرد و بیان داشت: عده‌ای با ۱۶۰ ماهواره فارسی‌زبان می‌خواهند جوانان و اراده‌های ما را بگیرند که کور خوانده‌اند چراکه عزیزان تربیت شده در مکتب اسلام و انقلاب این اجازه را نمی‌دهند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین تأکید کرد: حفظ دین در آخرالزمان یک اولویت است و مانند آتش در کف دست گذاشتن و تحمل کردن است.

وی ادامه داد: در این مسیر اولین وظیفه‌ای ما خدامحوری و خداباوری است همان‌طوری که امام علی (ع) می‌فرماید: مردان مؤمن که به شایستگی خدا را شناخته‌اند و یاران امام زمان (ع) است و در تعبیری امام صادق (ع) می‌فرمایند: انصار امام زمان (عج) دل‌هایشان مانند پاره‌های آهن می‌ماند که هیچ شک و تردیدی در بین آن‌ها ایجاد نمی‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: مؤمنان در رابطه با خدا شک و تردیدی نمی‌کنند، در راه خدا جهاد می‌کنند و با مال، جان، قلم و زبان در خدمت اهل بیت (ع) و مردم هستند.

وی با بیان این‌که ویژگی‌های یاران حضرت مهدی (عج) این‌گونه است، ادامه داد: در بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل و بیماری‌هایی مانند کرونا خیرین و جهادگران بدون هیچ چشمداشتی وارد عمل شدند و در مسیر یاری رساندن به مردم گام برداشتند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین تصریح کرد: این مجاهدت‌ها است که اجازه نداده دشمن که با تمام وجود بسیج شده بتواند به اهداف خودش برسد.

وی ابراز داشت: ما منتظر فرج هستیم و باید خودسازی کنیم در واقع کسی که انتظار مصلح می‌کشد خود باید صالح باشد.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: کسی که دلش خوش می‌شود امام زمان را ببیند باید منتظر بماند و مقدماتش را فراهم کند و در این راه شیرینی خودسازی و اصلاح اجتماعی گام بعدی است که باید برداریم.

  • نویسنده :
  • منبع : خبرگزاری حوزه