19 دی: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: همین آقای کدخدایی در مصاحبه قبلی خود مطرح کرده بود که رد صلاحیت‌ها در انتخابات حضور پیدا نکنند اما اکنون یک درجه تخفیف دادند و حتما آقای احمدی‌نژاد را تایید می‌کنند زیرا ایشان هیچ مشکلی ندارند.
احمد علیرضابیگی در گفتگو با برنا درباره قوانینی که در کشور نیاز به اصلاح دارد و ضرورت اصلاح آن احساس می‌شود، گفت: کشور نیازمند تغییرات اساسی است. این تغییرات در حوزه اقتصاد باید به واسطه بازگرداندن ثروت به مردم انجام شود و باید اقتصاد را به مردم بازگردانیم. همه چپاول‌ها و سرقت‌هایی که تاکنون از بیت‌المال صورت گرفته و اعتماد مردم را به آتش کشیده است، در جایی اتفاق افتاده که مسئولیت اداره ثروت مردم را به عهده گرفتیم و به مردم هیچ اجازه‌ای نداده‌ایم. اعتماد مردم به آتش کشیده شده است. مردم نمی‌توانند باور کنند که میلیاردها تومان به مش‌قربانعلی‌ها داده شده است. باید ثروت مردم را به مردم بازگردانیم. در این صورت شاهد فقر، فلاکت مردم و چپاول‌ها نخواهیم بود.
نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون شوراها در مجلس یازدهم ادامه داد: باید به مردم اجازه می‌دادیم که ثروت کشور را خودشان اداره کنند. باید اختیار دولت‌ها در اقتصاد کاسته شود. دولت آینده باید شعارش بازگرداندن ثروت به مردم باشد. در حوزه سیاست داخلی یک کشور باید تغییرات اساسی رخ دهد. تصمیماتی گرفته می‌شود که پر هزینه است. با یک تصمیم برای افزایش بنزین تعدادی در بیست‌وهشتم آبان ۹۸ در خیابان‌های کشور کشته شدند و ۱۹۰ نقطه کشور به آتش کشیده شد و کسی هم پاسخگو نشد. یک لطمه اساسی به وجهه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌الملل وارد شد و اعتماد مردم را به یغما برد.
او اظهار کرد: باید در سیاست خارجی تحولات عظیمی رخ دهد. در دوران تحریم مردم سختی تحریم را بیش از گذشته احساس کردند. همسایگان ایران در دوران تحریم در دامن اسرائیل غلطیدند. شعرخوانی اردوغان یک موضوع بدیهی بود و مفهوم در تایید حقانیت جمهوری اسلامی ایران و تایید حق تاریخی جمهوری اسلامی ایران بود. شعری که اردوغان خواند شعر تاریخی و گذشته ایران بود که در مرثیه شهرهای از دست رفته قفقاز شعر آراز آراز سروده شده است. رفتار با اردوغان خبطی بود که در یک سیاستگذاری نادرست انجام شد.
این نماینده مجلس گفت: مردم تامل و تعمق کنند و آدرس‌های غلط را باور نکنند. مردم با احساس مسئولیت و با شناخت در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و دشمنان ایران را ناامید کنند تا کسانی که احساس می‌کنند در سایه مشارکت حداقلی می‌توانند قدرت اجرایی کشور را به دست آورند با حضور پرشور مردم ناامید شوند. وعده من به مردم تحقق دولت و انقلابی خواهد بود که خواسته رهبری انقلاب را به پیش ببریم. مردم هم باید پشتیبانی کنند. دولت آقای احمدی‌نژاد دولت مهر مطالبه ما و مردم است و خواستار آن هستیم تا امکان حضور آقای احمدی‌نژاد در صحنه رقابت داده شود.
او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند احمدی‌نژاد تایید می‌شود، گفت: همین آقای کدخدایی در مصاحبه قبلی خود مطرح کرده بود که رد صلاحیت‌ها در انتخابات حضور پیدا نکنند اما اکنون یک درجه تخفیف دادند و حتما آقای احمدی‌نژاد را تایید می‌کنند زیرا ایشان هیچ مشکلی ندارند.»

  • نویسنده :
  • منبع :