19 دی: مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تعطیلی کلیه روز بازارها در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی و برای پیشگیری از اشاعه ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد شرایط قرمز کرونایی در شهر قم، اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از تشکیل اجتماع مردمی و قطع زنجیره انتقال، فعالیت کلیه روز بازارهای استان تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به قرارگیری شهر قم در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: میزان بالای ابتلا و سرعت انتقال ویروس سبب شده تا سرایت‌پذیری کووید ۱۹ در موج جدید کرونا، بسیار بیشتر از دفعات قبل باشد.

مظفری برخورد با خاطیان و جلوگیری از تجمع دست‌فروشان را خواستار شد و ابراز کرد: تمامی تجمعاتی که سبب به خطر افتادن سلامت شهروندان می‌شوند باید تعطیل شوند.

وی در ادامه افزود: شاید تنها و بهترین راه مقابله و ریشه‌کنی این بیماری و قطع زنجیره آن، به دست خودِ ماست و همه باید تلاش کنیم که زنجیره این بیماری را قطع و در نتیجه آمار مبتلایان به این بیماری را کاهش دهیم.


  • نویسنده :
  • منبع :