امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۴ خرداد تا ۱۳ تیر به مدت سه هفته برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، جواد علمایی، مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به زمان برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال جاری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: براساس مصوبات جلسه امروز هیئت رئیسه دانشگاه، کلاس‌های آموزشی و جبرانی دانشگاه تا 17 خرداد به صورت مجازی ادامه خواهد داشت و پس از آن دانشجویان یک هفته برای آماده‌سازی حضور در امتحانات، فرجه خواهند داشت.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی در نیم سال جاری به مدت سه هفته از 24 خرداد تا 13 تیرماه، با رعایت کامل پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

علمایی اضافه کرد: پس از پایان امتحانات، دروس عملی از قبیل آزمایشگاه و کارگاه‌‌های عملی آغاز شده و متناسب با اتمام کلاس‌ها، امتحانات توسط استاد مربوطه اخذ و نمرات آن در کارنامه نیمسال جاری ثبت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه اخیر هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد، اساتید مقاطع تحصیلات تکمیلی از امروز به منظور رفع اشکال دانشجویان در محل کار خود حضور داشته باشند. همچنین در مدت سه هفته باقی ‌مانده تا 17 خرداد، کلاس‌های آموزشی و جبرانی اساتید مقاطع کاردانی و کارشناسی که به هر دلیل موفق به برگزاری و تکمیل کلاس‌های خود نشده‌اند، به صورت مجازی برگزار می‌شود. این کلاس‌ها برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌تواند به صورت حضوری یا مجازی برگزار ‌شود.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زمان برگزاری ترم تابستانی این دانشگاه نیز، گفت: ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی طبق روال هر سال، اما به صورت مجازی برگزار خواهد شد و ثبت‌نام آن از 13 تیر و بلافاصله پس از پایان امتحانات ترم جاری انجام می‌شود.

علمایی در پایان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در بازگشایی دانشگاه و برگزاری کلاس‌ها تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست و براساس تصمیم این ستاد عمل می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع : تسنیم