فرمانده انتظامی استان قم گفت: محل دپوی ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر در قم شناسایی و کشف شد.

سردار سید محمود میرفیضی در گفت وگویی اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپوی خودروهای صفر کیلومتر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، ۲ پارکینگ خصوصی و همچنین با تلاش ماموران کلانتری های ۲۲ و ۲۴ "پردیسان" یک گاراژ دپوی خودروهای صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازرسی ها ۱۳۸ دستگاه خودروی ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کشف شده است.

وی این خودروها را شامل یک دستگاه زانتیا، یک دستگاه سراتو، یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو ۲۰۸، ۳۵ دستگاه پراید، ۱۳ دستگاه تیبا، پنج دستگاه ساندرو، یک دستگاه پراید وانت، چهار دستگاه ال ۹۰، ۲دستگاه نیسان، سه دستگاه ساینا، ۶ دستگاه کوییک، ۲ دستگاه برلیانس، ۱۱ دستگاه ۲۰۶، ۳۱ دستگاه پرشیا، ۲ دستگاه رانا، ۲ دستگاه  ۲۰۷ صندوق‌دار، هفت دستگاه پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه آریسون، ۲ دستگاه هایما، ۵ دستگاه سمند و یک دستگاه دنا دانست.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدام‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا