رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین با ارسال پیام کتبی به حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران بر همبستگی مردم بوسنی هرزگوین با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد.

«شفیق جعفرویچ» در متن این‌ پیام آورده است: عمیق‌ترین مراتب تسلیت را به جنابعالی و همه مردم ایران به خصوص خانواده‌های جان باختگان ابراز می‌دارم و برای همه مبتلایان درمان موفقیت‌آمیز را آرزومندم.

 رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین افزود: دولت و ملت ایران نشان داده‌اند که قادر به مقابله با دشوارترین چالش‌ها هستند و اطمینان دارم با تلاش‌های قهرمانانه پزشکان و نهادهای ایرانی موفق به غلبه بر این وضعیت سخت نیز خواهید شد.

جعفرویچ در ادامه اضافه کرده است: در لحظات نوشتن این پیام، مردم بوسنی و هرزگوین و نهادهای ما نیز خودشان با همه‌گیری جهانی این ویروس که تقریبا همه توجه‌مان را به خود جلب و تمام منابع ما را محدود کرده است مبارزه می‌کنند، اما آگاه هستیم که اوضاع کشورتان در حال حاضر به مراتب سخت‌تر است و ما به فکر مردم ایران بوده و برای آنها دعا می‌کنیم.

رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین در پایان این‌ پیام‌ تاکید کرد: غلبه بر این شرایط سخت را با یاری خداوند برای ملت و دولت ایران آرزو دارم.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا