رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورتی که اعتبارات افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شود، این افزایش از فروردین امسال پرداخت خواهد شد.

وحید قبادی دانا با اشاره به اقدامات مؤثر سازمان بهزیستی در سال ۹۸ اظهار داشت: در سال گذشته ما توانستیم در حوزه‌های مختلف از جمله حمایتی، توانبخشی، مسکن، درمان و … گام‌های مؤثری را برداریم.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ با تمهیدات در نظر گرفته شده یارانه مراکز شبانه روزی افزایش یافت و در واقع این افزایش به صورت متمرکز به مراکز پرداخته شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: همچنین در سال گذشته با تمهیدات در نظر گرفته شده نیازمندان پشت نوبتی به چرخه حمایتی وارد شدند و در حال حاضر نیازمند پشت نوبتی برای ورود به چرخه حمایتی وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به افزایش مستمری مددجویان در سال ۹۹ گفت: این افزایش مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفته است و امیدواریم با تأمین اعتبارات از فروردین ماه امسال افزایش ۲۰ درصدی اعمال شود.

قبادی دانا در پاسخ به این پرسش که آیا اعتبارات افزایش مستمری ۲۰ درصدی پیش بینی شده است یا خیر، گفت: این اعتبارات باید از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص یابد و در تلاش هستیم همزمان با نخستین ماه سال ۹۹ این افزایش اعمال شود.

  • نویسنده :
  • منبع : مهر