سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ۶ تیم عملیاتی این سازمان برای مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد به شهر یاسوج اعزام شدند.

سید جلال ملکی عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شهردار تهران پس از گفت و گو با استاندار کهگیلویه و بویر احمد و با هماهنگی با شورای اسلامی شهر دستور اعزام نیروهای آتش نشانی به مناطق هدف این استان را صادر کرد.

وی افزود: ۶ دستگاه خودرو عملیاتی با تجهیزات لازم به همراه ۱۷ آتش نشان برای امداد رسانی و همکاری با مسئولان و آتش نشانان منطقه به سمت یاسوج حرکت کردند.

به گفته ملکی، در روزهای اخیر تعدادی از عرصه های جنگلی استان کهگیولیه و بویراحمد دچار آتش سوزی گسترده شده که به تشخیص عوامل استانداری و فرمانداری آتش نشانان تهرانی به عنوان نیروهای کمکی برای مهار آتش به مناطق اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اعزام نیروهای آتش نشانی خللی در ماموریت آتش نشانان در شهر تهران ایجاد نمی کند.

همچنین «غلامحسین محمدی» مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تویئتی از اعزام آتش نشانان پایتخت به شهر یاسوج خبر داد.

در چند روز گذشته بخش زیادی از مراتع و عرصه های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد دچار آتش سوزی گسترده شده که آتش نشانان تهرانی به عنوان نیروهای کمکی به این مناطق امروز- چهارشنبه اعزام شدند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا