اینکه افرادی افتخارآفرینان یک ملت را وسیله عقده‌های سیاسی و سوء استفاده انتخاباتی می‌کنند بایستی بدانند که آن‌ها را از ملت می‌گیرند

 

مرتضی داستانی

روزنامه 19 دی در سرمقاله دیروز خود با برشمردن حوادث دیماه در سال‌های اخیر به ویژه در چند هفته آخر دی از این ماه به تلخی یاد کرده است اکنون که وارد ماه پر‌برکت بهمن شده‌ایم، امیدواریم روزهای خوب و شادی را همانند ایام الله 22 بهمن برای ملت و کشورمان در پیش داشته باشیم.

در سرمقاله دیروز ضمن اشاره به حادثه هواپیمایی بر لزوم تقبیح خطای انسانی به جای تمجید و ستایش تاکید می‌شود. همین مطلب بهانه‌ای می‌شود برای مشاور و تیم رسانه‌ای آقای امیرآبادی، کاندیدای مجلس شورای اسلامی، تا با غوغاسالاری و با عناوینی همچون «ترور حاجی زاده در قم» سعی کنند این سردار جان برکف مردم را که همه چیز خود را فدای کشور و نظام کرده، بازیچه اهداف سیاسی و کینه‌های شخصی خود کنند. یک قهرمان ملی که برای یک ملت افتخارات زیادی کسب کرده و صاحب مدال‌های فراوانی باشد، اگر بر اثر خطای انسانی اشتباهی کرد،‏ باید جریمه اشتباهش را بدهد، ضمن اینکه مردم قدردان همیشگی تلاش‌های او خواهند بود.اگر سردار حاجی زاده با بزرگواری خود و با آن همه افتخارآفرینی با شجاعت تمام می‌آید و مسئولیت اشتباه زیردستان خود را به عهده می‌گیرد (اشتباهی که پیش از همه به کار بزرگ او در انهدام پایگاه آمریکایی عین الاسد لطمه زد)، قطعاً نافی از نادیده گرفتن خطای کسی که این اشتباه بزرگ را کرده است‏، نخواهد بود. هرچند روزنامه 19 دی معتقد است برای اقناع افکار عمومی، سپاه پاسداران به علت مسئولیت بزرگی که در آن شب تاریخی، سردار حاجی زاده برعهده داشت، بایستی مسئول یا مسئولان مستقیمی را که رأساً خودشان این اشتباه بزرگ را مرتکب شده‌اند، به مردم معرفی می‌کرد تا دادگاه هم متناسب با جرم، آن‌ها را مجازات می‌کرد.علی ایحال اینکه افرادی افتخارآفرینان یک ملت را وسیله عقده‌های سیاسی و سوء استفاده انتخاباتی می‌کنند بایستی بدانند که آن‌ها را از ملت می‌گیرند. اگر سردار سلیمانی عزیز در میان همه ملت ما عزیز است به خاطر این است که کسی اجازه نیافت تا از او برای مقاصد سیاسی‌اش سوء استفاده کند. البته آقای امیر آبادی در این دوره از انتخابات مگر رقیبی هم دارد که برخی برای ایشان اینگونه رفتار می‌کنند؟ لاریجانی را هم که با پرتاب مهر و کفش و شکستن حرمت حرم مطهر و حتی به قیمت شاد کردن دشمنان انقلاب در 22 بهمن کاری کردند که وی از قم کاندیدا نشود.

به نظر می‌رسد این عده از نفس کشیدن غیر خودشان هم ناراحت می‌شوند.

البته لازم به ذکر است روزنامه 19 دی متوجه شده بود که شهردار قم ساختمانی را در محله جوی شور بطور رایگان در اختیار مشاور آقای امیرآبادی قرارداده بود و او در آنجا برای ایشان فعالیت می‌کرد و از آنجا که فعالیت ایشان شائبه انتخاباتی داشت،‏ قصد داشتیم درباره این تخلف شهرداری گزارشی منتشر کنیم. امیدواریم مطالبی که علیه 19 دی منتشر کرده‌اند پیش دستی برای جلوگیری از انتشار این گزارش نبوده و فقط عقده گشایی جناحی باشد.

  • نویسنده : مرتضی داستانی
  • منبع : 19دی