19 دی: رییس صندوق رفاه دانشجویان ورود دانشجویان به دانشگاه‌ و خوابگاه‌ را منوط به ارائه گواهی سلامت از سوی آنها عنوان کرد.

«ناصر مطیعی» در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ارائه گواهی سلامت از سوی دانشجویان در هنگام ورود به خوابگاه‌ها گفت: طی بخشنامه‌ای از سوی دکتر خاکی صدیق؛ معاون آموزشی وزارت علوم،‌ دانشجویان برای ورود به دانشگاه‌ها و همچنین خوابگاه‌ها در صورت بازگشایی نیاز به ارائه گواهی سلامت دارند. این کار برای اطمینان پیدا کردن از سلامت دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه است و از طرفی این اطمینان خاطری برای خود دانشجویان نیز هست.

وی در ادامه افزود:‌ رعایت پروتکل‌ها و مقررات بهداشتی در مدت حضور در دانشگاه‌ها، خوابگاه‌ها، کلاس‌های درس و آزمایشگاه‌ها بعد از بازگشایی مهمتر از ارائه گواهی سلامت است.

مطیعی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌ها در ترددهای دانشجویی گفت:‌ تعدادی از دانشجویان که خوابگاهی نیستند، به ناچار برای رفت و آمد باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؛ بنابراین آنچه که در صورت حضوری شدن ترم آینده مهمتر است، رعایت پرتکل‌های بهداشتی در بیرون و درون دانشگاه است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان درباره آمار حضور و تردد دانشجویان در خوابگاه‌ها گفت: استفاده از خوابگاه صرفا برای دانشجویان مقطع دکتری است، البته آن هم نه برای همه دانشجویان دکتری بلکه برای آنهایی که پروژه یا رساله دارند و ناگزیرند به خوابگاه برگردند.

  • نویسنده :
  • منبع :