19 دی: استاندار تهران در خصوص سامانه ردیابی افراد مبتلا به ویروس کرونا گفت: مسئولان مراکز درمانی گزارش‌های روزانه افرادی که تست کرونا آنها مثبت شده را به استانداری اعلام می‌کنند؛ ما نیز به دستگاه‌های اجرایی اطلاع می‌دهیم تا از حضور مبتلایان به کرونا در محیط های کار جلوگیری کنند.

انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، با بیان اینکه تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان تهران کم است افزود: تاکنون اقداماتی در زمینه گسترش تخت‌های بیمارستانی در سطح استان انجام شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های، مهدی کلینیک با هزار تخت، شهدای تجریش با پیشرفت ۷۰ درصدی و حدود ۷۰۰ تخت، فیروزآبادی ری با ۳۲۰ تخت، بیمارستان های ملارد و قدس هر کدام با ۱۶۰ تخت و بیمارستان شهریار با ۳۲۰ تخت نیازمند تخصیص اعتبار است.

محسنی بندپی تصریح کرد: با توجه به دستور رئیس جمهوری مبنی بر سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌ها و تزریق مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه، این بیمارستان‌ها تا پایان امسال افتتاح و بهره‌برداری می‌رسند.

وی در خصوص سامانه ردیابی افراد مبتلا به ویروس کرونا نیز گفت: مسئولان مراکز درمانی گزارش‌های روزانه افرادی که تست کرونا آنها مثبت شده را به استانداری اعلام می‌کنند ما نیز بلافاصله به دستگاه‌های اجرایی اطلاع می دهیم تا نسبت به حضور مبتلایان به کرونا در محیط های کار جلوگیری شود.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا