19 دی: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای طرح احصا و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مشاغل وابسته به خدمات خودرویی از سوی عوامل اجرایی این سازمان در قم خبر داد.

علیرضا مظفری با اشاره به لزوم اجرای فرآیند ساماندهی و انتقال مشاغل مرتبط با خدمات خودرویی به شهرک خودرو، بیان داشت: احصا و جمع‌آوری اطلاعات صنوف مرتبط با خدمات خودرویی در سطح مناطق هشت گانه قم از سوی عوامل اجرایی این سازمان، جهت انجام فرآیند انتقال ایشان به این شهرک بزرگ در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم افزود: پروسه جمع‌آوری اطلاعات یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر پروژه عمرانی را تشکیل می‌دهد و چنانچه این کار به شکل دقیق، منظم و صحیح صورت پذیرد‏ فرآِیند اجرای پروژه، روند تجزیه، تحلیل و نتیجه گیری به صورت مطلوب انجام خواهد شد.

مظفری بیان داشت: اطلاعات مشاغل مذکور اعم از: نوع فعالیت، سابقه، اطلاعات مربوط به پروانه شغلی و مالکیت، مساحت مغازه و … از جمله مواردی ست که توسط عوامل اجرایی سازمان و طی مصاحبه‌های حضوری با سرپرست اماکن مذکور و یا مالکین در پرسش‌نامه‌های شغلی ثبت می‌شود.

وی در پایان با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده در شهرک خودرو نظیر امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، تفریحی و… و نقش این شهرک در جهت رفع دغدغه‌های زیست محیطی، بیان داشت: باید در نظر داشت که احداث شهرک‌های خدماتی، نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان بویژه اتحادیه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور مؤثر و فعال آنان است.

  • نویسنده :
  • منبع :