19 دی: حریق در بیمارستان در حال تأسیس مادر در پردیسان با تلاش آتش نشانان در دقایق اولیه اطفا و دو مصدوم به اورژانس منتقل شدند.

حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اطلاع رسانی آتش سوزی در ساعت 20 و 48 دقیقه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اظهار داشت: این آتش سوزی در بیمارستان در حال تاسیس مادر در پردیسان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله خودروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند افزود: ساعت 20 و 51 دقیقه اولین خودرو به محل رسیده و اعلام نیاز برای خودروهای پشتیبانی کرد که 10 خودروی عملیاتی سنگین و یک خودروی نردبان به همراه 40 آتش نشان به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: حریق در طبقه دوم در یکی از اتاقک های در حال تجهیز شدن بود که به سقف کاذب و دیگر قسمت های بیمارستان سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: با تلاش آتش نشانان حریق در لحظات اولیه اطفا شد اما دود ناشی از آتش نشانی در طبقات دیگر پخش شد.

کریمی با اشاره به اینکه به دنبال سرایت دود، آتش نشانان به طبقات فوقانی رفته و مسیرهای خروجی را باز کردند گفت: دو کارگر بیمارستان مصدومیت جزئی داشتند که تحویل نیروهای آتش نشانی شدند.

وی اظهار داشت: تا ساعتی پس از عملیات اطفا همکاران من در طبقات منفی و فوقانی گشت زنی کردند تا اگر آتشی پنهان هست آن را مهار و اطفا کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :