19 دی: رییس سازمان حج و زیارت گفت: ۷۳ هزار زائر برای شرکت در مراسم حج ۹۹ ثبت نام کرده بودند که همه آن ها سال آینده و با قیمت ارز امسال به حج اعزام و ارز آنها حفظ می شود.

علی‌رضا رشیدیان اظهار داشت: اگرچه امسال در عملیات حج نیستم، اما باید بتوانیم با بازنگری در روش ها نسبت به بالا بردن کیفیت کارمان تلاش کنیم و نسبت به فرآیندها و روش ها اقدامات جدیدی را انجام دهیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال ۷۳ هزار نفر از زائران ثبت نام شده، وجه ۲۵ میلیون تومانی خود را واریز کرده بودند، وجه زائران ثبت نام شده به بانک مرکزی برای تامین ارز واریز کردیم و این اقدام بزرگ ترین کمک برای زائران بود که باعث می‌شود ارز را برای آنان ذخیره کنیم.

وی افزود: تمام زائران که امسال قصد اعزام به حج را داشتند در سال آینده اعزام می‌شوند و این پولی که دادند برای اعزام سال آینده و تأمین ارز هزینه خواهد شد. زائرانی که امسال ۲۵ میلیون تومان ثبت نام کرده بودند با قیمت ارز امسال، در سال آینده اعزام می‌شوند و ارز آنها حفظ می شود.

رشیدیان به برخی تغییرات و تحولات داخلی عربستان اشاره کرد و اظهار کرد: این روزها تغییر و تحولاتی را در عربستان داریم، تمام تلاش ما این است که قیمت حج را افزایش ندهیم و ارز زائران را تثبیت کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا