19 دی: اولین خط تولید تخصصی قرص‌های جوشان ایران روز سه‌شنبه طی آیینی با حضور بهرام سرمست استاندار قم در شهرک صنعتی شکوهیه به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در حاشیه افتتاح این طرح سلامت‌محور روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این خط در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: این واحد صنعتی سال گذشته ۳۵ درصد از نیاز داخلی کشور به قرص جوشان و ویتامین C را تامین کرده است.

محمود سیجانی اضافه کرد: هدف‌گذاری امسال این واحد تولیدی تامین نیاز ۱۰۰ درصدی کشور به قرص‌های جوشان و فرآورده‌های جانبی است.

وی اظهار داشت: هدف‌گذاری برای صادرات از اولویت‌ها و ظرفیت‌های این واحد است و صبح امروز اولین محموله این واحد به یکی از کشورهای همسایه ارسال شد.

سیجانی ابراز داشت: برای بهره‌برداری از این واحد تولیدی ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که تاکنون ۱۰۰ اشتغال ایجاد کرده که در آینده می‌توان ۵۰ شغل جدید نیز به آن افزوده شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ظرفیت تولید محصول این شرکت سلامت‌محور را مورد توجه قرار داد و گفت: ۲۵۰ میلیون عدد قرص ظرفیت واقعی تولید در این واحد صنعتی است.

استاندار قم روز سه‌شنبه با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه ضمن افتتاح خط تولید یک شرکت سلامت‌محور در تولید قرص‌های جوشان از یک شرکت تولید تجهیزات ساختمانی و واحد تولید محصولات شیمیایی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌ها و ظرفیت‌های تولیدی این سه واحد صنعتی قرار گرفت.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱ هکتار واقع‌شده است.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا