19 دی: جانشین فرمانده انتظامی استان قم از پلمب 8 قهوه خانه متخلف در قم خبر داد و گفت: متصدی این واحدهای صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا قهوه خانه را باز به مشتریانش قلیان عرضه می‌کردند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در ماه گذشته مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحدهای صنفی در شهر قم پرداختند.

وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، از 37 باب واحد صنفی عرضه قلیان در این طرح بازدید و 8 واحد صنفی قهوه خانه را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب و به متصدیان 14 واحد صنفی اخطار و 6 واحد تذکر لسانی دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: بررسی اولیه حکایت از این داشت، متصدی قهوه خانه‌ها علاوه بر فعالیت غیر مجاز و باز کردن واحد صنفی به مشتریانش قلیان عرضه می‌کند و تعدادی افراد نیز در محل حضور دارند.

وی گفت: پس از محرز شدن تخلفات صورت گرفته و همچنین بی توجهی متصدی واحد صنفی به مصوبات طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی این واحد صنفی پلمپ شد.

سرهنگ اسماعیلی از شهروندان خواست، با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

  • نویسنده :
  • منبع : پایگاه خبری پلیس