پس از حاج علی اکبر ۸۹ ساله و پیرمرد ۱۰۶ ساله قمی، حالا پدر شهید افشاری نیز در ۱۰۰ سالگی توانست با شکست کرونا از بیمارستان مرخص شود تا نشان دهند که همچنان دود از کنده بلند می شود و می شود شاخ این غول بی شاخ و دم کرونا را شکست.

پدر شهید محمد علی افشاری که در ۱۰۰ سالگی مبتلا به کرونا شده بود، پس از یک دوره درمان در بیمارستان فرقانی قم بهبود یافت و از بیمارستان ترخیص شد. وی هنگام ترخیص از بیمارستان، ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان فرقانی قم برای تمامی پزشکان و پرستاران دعای خیر کرد.

پیش از این نیز در ۱۶ فروردین ماه، بیمار ۱۰۶ ساله قمی که مبتلا به ویروس کرونا شده بود، از بخش داخلی بیمارستان فرقانی این استان ترخیص شد.این بیمار پس از ۱۴ روز با بهبودی مرخص شد.

یک بیمار قمی نیز در ۸۹ سالگی با تلاش مدافعان سلامت توانست ویروس کرونا را شکست داده و سلامتی خود را به دست آورد؛ حاج علی‌اکبر شیرین کلام نیمه اسفندماه پس از مشاهده علائمی همچون تب، ضعف شدید بدن و بی‌اشتهایی توسط فرزندان خود به بیمارستان فرقانی قم منتقل و پس از بررسی وضعیت جسمانی از سوی پزشکان با تشخیص احتمال ابتلا به ویروس کرونا بستری شد.

بیماری حاج علی‌اکبر حدود ۲۰ روز به طول انجامید، اما خوشبختانه درنهایت با بهبودی و ترخیص وی از بیمارستان همراه گشت و همین موضوع باعث خوشحالی کادر درمان از این موفقیت و انتشار تصاویر پزشکان و پرستاران در کنار این بیمار بهبودیافته در رسانه‌های استان قم شد.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا