19 دی: رییس کمیته امداد گفت: مهرماه امسال برای کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان و استفاده از فضای مجازی در امر آموزش بیش از ۵۰ هزار دستگاه تبلت در بین دانش‌‎آموزان مددجو در سطح کشور توزیع می‌شود.

سیدمرتضی بختیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری، جمعیت دانش‌آموزی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از ۴۵۰ هزار نفر است که از این جمعیت، ۲۵۰ هزار نفر وسایل الکترونیکی برای شرکت در کلاس‌های آموزش مجازی ندارند.

وی اضافه کرد: برای تامین وسایل الکترونیکی مورد نیاز این دانش‌آموزان بیناد مستضعفان قول تهیه ۱۴ هزار دستگاه تبلت، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ۱۰ هزار دستگاه و اپراتورها نیز هزینه خرید ۲۵ هزار دستگاه تبلت را تقبل کرده‌اند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این تبلت‌ها از ابتدای مهر در بین دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع می‌شود تا هیچ دانش‌آموز مددجویی به خاطر نداشتن وسایل الکترونیکی از ادامه تحصیل باز نماند.

"بختیاری" ابراز امیدواری کرد در قالب پویش "ایران همدل" و مشارکت گسترده خیران، وسایل الکترونیکی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند و با استعدادی که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد جزو دانش آموزان بااستعداد هستند افزود: هم‌اکنون ۸۱ هزار دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند که ۶ هزار نفر از آنان نخبه علمی هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :