19 دی: جانشین فرمانده ناجا از برنامه‌ریزی و اجرای ۴ طرح ناظر و برخورد با «بی‌حجابی» در خودرو، پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و همچنین تفرجگاه ها، پیاده راه‌ها و فضای مجازی خبر داد.

سردار رضایی با بیان اینکه موضوعی که موجب افزایش جرایم می‌شود، پایین بودن هزینه جرم است که متأسفانه هزینه جرایم ما بازدارنده نیست، افزود: مقابله با اراذل و اوباش، یکی از اولویت‌های مهم ناجا است که در این رابطه با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، قرارگاهی در کل کشور تشکیل شده و با اراذل و اوباش اقدامات قانونی قاطعانه تری صورت می‌گیرد.

به نوشته فارس، وی ادامه داد: موضوع جدی دیگری که نیروی انتظامی دنبال می‌کند، مبارزه با قاچاق است که در این خصوص ناجا با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، پلیس گمرک را با همکاری اداره گمرک تشکیل داده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به د«غدغه مردم» درخصوص عفاف و حجاب، گفت: نیروی انتظامی در رابطه با عفاف و حجاب، چهار طرح را برنامه ریزی و اجرا می‌کند که در طرح ناظر یک، با افرادی که در خودرو حجاب را رعایت نکرده، در طرح ناظر ۲ با افراد بدحجاب و بی حجاب در پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و همچنین در طرح ناظر ۳ و ۴ با افرادی که در تفرجگاه‌ها و پیاده رو‌ها و نیز فضای مجازی حجاب را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا موضوع دیگر در بحث پیشگیری از وقوع سرقت را استفاده از نگهبان محله، شبگرد، دشتبان، باغبان و ... عنوان و خاطرنشان کرد: آنچه برای نیروی انتظامی حائز اهمیت بوده و هست، افزایش میزان رضایتمندی مردم است.

  • نویسنده :
  • منبع :