19 دی: بازار ارز امروز (دوشنبه) شاهد از بین رفتن میل افزایش قیمت بود و به همین دلیل نوسان چشمگیری در بازار مشاهده نشد. در حال حاضر صرافی‌های بانکی دلار را با قیمت ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان به فروش می‌رسانند.

امروز (۳۱ شهریور) بازار ارز بعد از گذشت هفته‌ای پر تلاطم، روز آرام و کم نوسانی را از سر گذراند. بر این اساس، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز دلار در صرافی‌های بانکی ۵۰ تومان ارزان‌تر از روز گذشته خرید و فروش شد؛ دلار با نرخ ۲۷ هزار و ۵۰ تومان خریداری و با قیمت ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان به فروش رسید. این در حالیست که در ابتدای روز تابلوی صرافی های بانکی قیمت خرید و فروش دلار را به ترتیب ۲۶ هزار و ۷۵۰ و ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان  ثبت کرده بودند.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز از ابتدای روز تا این ساعت شاهد افزایش ۳۰۰ تومانی‌ بود. در این صرافی‌ها در حال حاضر مشابه روز گذشته، بهای ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان برای خرید یورو و ۳۲ هزار تومان برای فروش این ارز ثبت شده است.

مشاهدات از بازار غیررسمی ارز نیز نشان‌دهنده نوسان کمتر قیمت در این بازار است. این بازار روز گذشته خرید و فروش دلار را در محدوده قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان به پایان رساند و امروز در محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان کار خود را آغاز کرد که همچنان در ساعت تنظیم خبر، دلار در همین محدوده قیمتی معامله می‌شود.

علاوه براین در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته (۳۰ شهریور)، یورو به مبلغ میانگین ۳۱ هزار و ۶۴۴ تومان به فروش رفت و برای فروش دلار نیز میانگین ۲۶ هزار و ۷۰۵ تومان ثبت شد. این ارقام بیان کننده افزایش قیمت حدود ۵۰۰ تومانی برای یورو و ۳۰۰ تومانی برای دلار در این سامانه است.

 سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته هر حواله یورو با افزایش حدود ۸۰۰ تومانی، میانگین قیمت ۲۸ هزار و ۶۸۸ تومان ثبت شد.  فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با افزایش حدود ۸۰۰ تومانی، میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۸۲۰ تومان انجام شد.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا