19 دی: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان و کشف 40 میلیارد ریال ارز قاچاق در قم خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام اینکه راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید که یکی از آن‌ها لباس پلیس برتن داشته در جاده جعفریه خودرو وی را متوقف و 40 میلیارد ریال ارز وی را به سرقت برده‌اند که بلافاصله موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اشراف کارآگاهان و سوابق موجود و انجام تحقیقات نامحسوس، هویت یکی از سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده در محل اختفای خود دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم تاکید کرد: در ادامه با همکاری سارق و نتایج حاصله از تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، هر 3 نفر سارق همدست وی نیز شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی افزود: از متهمان مبلغ 142هزار دلار و یک میلیون و 619 هزار دینار عراق در مجموع به ارزش تقریبی 40 میلیارد تومان ارز کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی بیان داشت: به نظر می‌رسد مالک ارزهای مکشوفه قصد قاچاق آنها را به غرب کشور و نهایتا به خارج از از مرز را داشته که موضوع در دست رسیدگی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هشدار داد: پلیس قم در برابر قاچاقچیان کالا و ارز و مواد مخدر، سارقان مسلح و اراذل و اوباش محکم و استوار ایستادگی و قاطعانه مقابله و مبارزه خواهد کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :