19 دی: رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در مصاف با نماینده عربستان صعودی در لیگ قهرمانان آسیا و راهیابی به فینال این رقابت‌ها با تاکید بر اینکه این پیروزی که با غیرت و تلاش مثال‌زدنی بازیکنان‌مان بدست آمد، نه فقط موفقیت یک تیم باشگاهی، که یک پیروزی ملی بود، گفت: به این تیم افتخار می‌کنیم و امیدواریم موفقیت‌هایش در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تداوم یابد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به راهیابی تیم پرسپولیس ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشت:

«پیروزی غرورانگیز نماینده کشورمان در مصاف با تیم النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ملت شریف کشورمان تبریک عرض می‌کنم.

این موفقیت که در شرایطی بسیار دشوار بدست آمد -خصوصا با توجه به اجحاف آشکار به تیم پرسپولیس و تصمیم شبهه برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت ستاره این تیم در ساعات منتهی به بازی- شیرینی دوچندانی داشت و قلب ایرانیان را شاد کرد.

از بازیکنان و کادر فنی نماینده شایسته کشورمان عمیقا تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم. این پیروزی که با غیرت و تلاش مثال‌زدنی بازیکنان‌مان بدست آمد، نه فقط موفقیت یک تیم باشگاهی، که یک پیروزی ملی بود. به این تیم افتخار می‌کنیم و امیدواریم موفقیت‌هایش در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تداوم یابد.»

  • نویسنده :
  • منبع :