19 دی: نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر منتشر شده به نقل از وی در مورد علت عدم استفاده از ماسک، گفت: من همواره از ماسک استفاده می‌کنم و آنچه که به نقل از من منتشر شد، خلاف واقعیت بود.

حسن شجاعی علی آبادی در گفت گفت و گو با خانه ملت اظهار داشت: در کنفرانس خبری روز سه شنبه که در زنجان برگزار شد یکی از خبرنگاران در مورد واکسن تحویلی به بهداری مجلس سوال کرد که در پاسخ به این سوال عنوان کردم «بهداری مجلس مطابق با سال های گذشته، درخواست واکسن نموده بود و نمایندگان اطلاعی از این درخواست نداشتند... اگر این واکسن را می دادند مجلس، مطمئن باشید من استفاده نمی کردم. ما احساس می کنیم بیمه حضرت ابوالفضل هستیم. باید مراعات کنیم، ماسک بزنیم، ضدعفونی کنیم. اینها همه لازم است. مقدر این عالم خداست. ما همه کارهای لازم را باید انجام بدهیم و نهایتا خداوند متعال است که سرنوشت ها را رقم می زند. بنده در بین مردم با کمال میل حاضرم، در روستاها و محلات».

وی افزود: با وجود این اظهارات، در دروغی آشکار عنوان شده که بنده در پاسخ به اینکه چرا ماسک نزده اید، گفته ام من بیمه حضرت ابوالفضل هستم. این در حالی است که همواره از ماسک استفاده می کنم و در نشست خبری به دلیل رعایت فاصله اجتماعی و در هنگام صحبت، ماسک خود را روی دستمال کاغذی و روی میز قرار دادبودم که در تمامی تصاویر این موضوع مشخص است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدیهی است پیگیری قانونی انتشار اخبار نادرست و خلاف واقع را که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، برای خود محفوظ می دانم؛ لذا از رسانه های جمعی که خبر مذکور را منتشر کرده اند، درخواست می شود براساس قانون مطبوعات نسبت به درج تکذیبیه آن اقدام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :