19 دی: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: نیروی انتظامی باید با پدیده شوم قاچاق و محتکران دارو قاطعانه عمل کند، البته اقدام‌های شایسته و خوبی از سوی پلیس در این خصوص صورت گرفته است.

آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی روز سه‌شنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی افزود: متأسفانه کمبود دارو و احتکار مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی همچنین بابیان این‌که موضوع گرانی برای مردم آزاردهنده است، به حلول ماه ربیع‌الاول و اعیاد پیش رو اشاره کرد و گفت: امیدوارم در این ایام مردم شاهد خبرهای خوبی باشند؛ امروز مشکلات مردم بیشتر شده و طبیعتاً مأموریت و زحمات مأموران ناجا نیز زیاد شده است .

این مرجع عظام تقلید ضمن تقدیر از مجاهدت‌های شبانه‌روزی ناجا و حمایت از مأموریت‌های این نیرو، عنوان کرد: باید در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت قاطعانه عمل کنید تا انشاء الله هر چه زودتر این ویروس منحوس از کشور ما رخت برکند.

نیروی انتظامی بر اساس مبانی دینی عمل می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که بر اساس مبانی دینی مأموریت‌های خود را انجام دهیم و بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری یک پلیس در تراز انقلاب باشیم.

سردار حسین اشتری همچنین با گله‌مندی از ستاد ملی کرونا در اعلام محدودیت‌های تعطیلات پایان هفته گذشته عنوان داشت: به‌رغم اینکه دیرهنگام به نیروی انتظامی این مأموریت اعلام شد اما با تلاش همکارانم توانستیم آن را به‌خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا گفت: ناجا در کنار کادر بهداشت و درمان بسیار خوب عمل کرد و در این راه متاسفانه تعدادی از همکاران را از دست دادیم و شاید بعد از حوزه بهداشت و درمان ازجمله سازمان‌هایی بودیم که بیشترین آسیب را دیدیم، امیدواریم بتوانیم با ظرفیت بیشتری در خدمت مردم باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به شهر مقدس قم علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با شماری از مراجع تقلید، پروژه‌های هوشمندسازی پلیس در این شهر را افتتاح کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :