19 دی: فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان منزل در قم خبر داد و گفت: متهمان به 27 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی متهم اصلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات از نامبرده، وی به همدستی یک تن دیگر و 27 فقره سرقت اعتراف که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار میرفیضی با اشاره به دستگیری 3 نفر مالخر، گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فرمانده انتظامی استان قم در خاتمه از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با شماره 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف اموال مسروقه 2 میلیاردی از یک تعمیرگاه خودرو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف اموال مسروقه 2 میلیارد ریالی از یک تعمیرگاه خودرو در قم خبر داد.

سرهنگ میکائیل قهرمانپور اظهارداشت: در پی طرح شکایت فردی مبنی بر سرقت اموال شامل انواع روغن خودرو، بکس بادی، ابزارآلات، جک و ... از تعمیرگاه خودرو وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پپلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های صورت گرفته سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شد.
سرهنگ قهرمانپور گفت: متهم در تحقیقات کارآگاهان صراحتاً به جرم خود اعتراف و به انتقال اموال مسروقه به یک تعمیرگاه خودرو اذعان کرد.

رئیس پپلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم ارزش اموال مسروقه را حدود 2 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

  • نویسنده :
  • منبع :